Google Adsense

Tuesday, March 3, 2009

Penggunaan - Leesa Formula, Gegan Root Plus


Penggunaan:

Untuk tujuan penjagaan payudara, ambil 2 kapsul setiap hari selepas makan (samada pagi, petang atau malam) bersama Set 3 Produk BodyBeauty iaitu Breast Enzyme Mask, Breast Firming Cream dan Breast Enlargement Cream.

Pengambilan:

- Dicadangkan untuk wanita berumur 18 tahun ke atas, kecuali mereka yang mengandung dan menyusukan anak.
- Boleh diambil oleh gadis remaja 16 tahun ke atas untum membesarkan payudara semasa proses tumbesaran berlaku.
- Boleh diambil oleh wanita di peringkat melahirkan anak dan meningkat usia untuk menegangkan kembali payudara.

Ramuan:
Akar Gegan (Radix Pueraria Lobata).......40mg
Serat Gandum (Wheat Fiber)..................260mg

Nett: 300 x 30 kapsul

Pertanyaan:
1. Bagaimana untuk mendapat kesan paling maksimum?

-Untuk mendapatkan lebih keberkesanan bagi payudara yang cantik, tegang, montok dan lebih besar, pengguna digalakkan mengambil Set Penjagaan Payudara 3-Langkah BodyBeauty bersama dengan produk Gegan Root Plus. Gegan Root Plus dihasilkan dari ekstrak herba semulajadi Pueraria Lobata, sejenis lagi tumbuhan herba yang juga telah terbukti berkesan untuk menegangkan, membesarkan dan mencantikkan payudara, selain daripada mempunyai sifat menyeimbangkan hormon estrogen wanita.

-Pengambilan kedua-dua produk akan memberikan cara lengkap dan menyeluruh, dari luar dan dalam untuk memiliki payudara idaman.

2. Siapa yang tidak boleh menggunakan BodyBeauty dan Gegan Root Plus?

- Wanita yang sedang mempunyai masalah tumor atau ketumbuhan di bahagian uterus, payudara dan ovari atau masalah kelenjar tiriod, wanita mengandung dan menyusukan anak, gadis di bawah umur 16 atau yang belum mendapat haid pertama.

3. Berapa lama kesan daripada pengambilan krim ini boleh dilihat dan apakah cara untuk memastikan saiz idaman yang berkekalan?

- Secara purata, krim ini akan mengambil masa 1 hingga 3 bulan untuk benar-benar menampakkan hasilnya, manakala Gegan lebih cepat, antara 3 minggu ke atas. Selepas mendapat saiz yang diingini, gunakan BodyBeauty 3 - 4 kali seminggu untuk mengekalkannya.

4. Adakah ianya selamat?

YA, kerana bahan kandungan aktif di dalam BodyBeauty dan Gegan adalah 100% semulajadi dan tiada kesan negatif ditemui ketika kajian klinikal dijalankan terhadap wanita.

5. Apakah rasa/kesan yang boleh dirasai apabila menggunakan keduanya?

Selepas 2 hingga 4 minggu, pengguna mungkin akan merasai sedikit kesan denyutan di bahagian payudara akibat rangsangan awal pertumbuhan dan pembentukan payudara

6. Berapa lamakah BodyBeauty & Gegan Root Plus perlu diambil?

BodyBeauty diformulasikan untuk wanita. Tiada kajian dilakukan untuk mengkaji keberkesanannya terhadap lelaki. Namun ada daripada golongan khunsa (pondan) yang menggunakan krim BodyBeauty mendapat kesan yang positif.

7. Berapa Besarkah Saiz Payudara Akan Membesar?

Hasil dan keberkesanan adalah bergantung kepada individu. Tahap pembesaran payudara adalah antara 1/2 sehingga 3 saiz cakuk penuh bra.

kembali
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*