Google Adsense

Friday, February 13, 2009

Penggunaan - JelitAyu, Puerarin Plus

Penggunaan:

-2 kapsul sehari selepas makan. Satu kapsul pada waktu pagi dan satu kapsul pada waktu malam untuk rawatan kesan cepat. Selepas memperolehi kesan yangmemuaskan,maka bolehlah mengurangkan dos kepada sebiji sehari pada waktu malam atau 2 hari sebiji.(mengikut budget dan kehendak masing-masing)

Perhatian:

* Boleh diamalkan semasa datang haid, selepas pembedahan sistem wanita, semasa dalam pantang tapi asalkan tidak menyusu.
* Jika terasa pening atau panas, maka hanya perlu kurangkan dos kepada 1 biji sehari untuk minggu yang pertama dan minggu kedua mula balik dengan penggunaan 2 kali sehari.
* Sesetengah pengguna akan mengalami denyutan atau kesakitan di payu dara, rahim, keputihan, darah haid yang sedikit atau banyak dan lain-lain untuk sementara waktu sahaja. Ini adalah kesan daripada pembentukkan semula keadaan badan. Oleh itu, jangan bimbang dan cuba minum air seberapa banyak yang boleh untuk membantu proses pengeluaran toksid dalam sistem wanita.

Peringatan:

- Sesuai untuk wanita yang sudah datang bulan samada bujang ataupun berkahwin.
- Wanita hamil dan menyusu tidak digalakkan mengamalkan produk ini kerana tidak mahu menggangu sistem hormon badan yang pada masa itu lebih tertumpu untuk bayi.
- Minum banyak air, sekurang-kurangnya 8 gelas sehari.

kembali
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*