Google Adsense

Friday, February 13, 2009

Penggunaan -JelitAyu, Nutri Faktor

Cara Penggunaan secara umum:

-Bancuh satu paket JelitAyu Nutri Faktor dengan air suam (jangan gunakan air panas) dan minum pada waktu malam sebelum tidur dengan perut kosong.

-Minum 5 hari dan berehat selama 2 hari dan seterusnya.

-Penggunaan untuk kanak-kanak12 tahun ke bawah
*sebungkus di bahagi 4 bahagian.

-Penggunaan untuk kanak-kanak12 tahun ke 18 tahun
*sebungkus untuk 2 bahagian.

-Golongan tua atau yang berpenyakit seperti kencing manis, darah tinggi, sakit tulang dan lain-lain disyorkan mengamalkan produk ini sekurang- kurangnya 3 bulan berturut-turut untuk pemulihan badan yang lebih sempurna. Ubat doktor harus terus diambil, biar doktor yang tentukan rawatan perubatan.

Perhatian:

Sesetengah orang yang badannya bermasalah atau bertoksid banyak akan berasa mengantuk, letih, kerap kencing dan penyakit lama kembali balik selama 3 ke 5 hari. Ini adalah tanda-tanda pembentukkan dan pemulihan badan serta pengeluaran toksid badan. Teruskan penggunaan Nutri Faktor, minum air seberapa banyak yang boleh supaya pembersihan toksid lebih cepat dan toksid akan keluar di air kencing.

Ramuan:

Ekstrak Soya, Pelawas Epal, Amino Asid, Vitamin, Galian, Ektraks Oren dan Peach.Tidak mengandungi komposisi haiwan, bahan kimia, pengawet, ejen pewarna, hormon dan bahan sintetikDiluluskan oleh Kementerian Kesihatan sebagai makanan semulajadiDiproses di dalam kilang yang bertaraf GMP

kembali
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*