Google Adsense

Tuesday, February 17, 2009

Penggunaan - Lovelorn Lure, Sensa Vacuum Pump

Cara-cara Penggunaan:

-Pastikan set produk lengkap dengan silinder, pam 2 picu dan 3 getah yang berbeza saiz. Terdapat 2 picu yang berlainan warna pada pam sama ada untuk menyedut udara ke dalam pam atau untuk menolak angin keluar.

-Sapukan Sensaoil atau Sensa Cream di keseluruhan zakar. Pasangkan getah mengikut saiz ukuran lilit zakar dan keselesaan anda ke bahagian mulut silinder.

-Masukkan pam yang boleh menyedut udara ke dalam lubang angin di hujung mulut silinder. Kemudian, masukkan kepala zakar ke dalam corong getah tadi.

-Pam berulang kali sehingga seluruh bahagian zakar telah masuk ke dalam silinder serta menegang dengan maksimum. Kemudian biarkan selama setengah jam.

-Dengan menggunakan picu yang berfungsi untuk menolak udara keluar, pamkan sehingga keseluruhan bahagian zakar keluar dari silinder. Lakukan 2 kali sehari pada waktu yang sesuai iaitu siang dan malam. Waktu yang paling efektif adalah pada jam 3 pagi kerana waktu itulah ereksi akan berlaku secara maksimum.

Peringatan: Zakar akan terasa bengkak dan pedih pada 2 minggu pertama. Ini adalah simptom biasa ketika zakar mengembang dan memanjang. Teruskan penggunaan sehingga anda mendapat saiz yang ideal.

kembali
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*