Google Adsense

Tuesday, February 17, 2009

Penggunaan - Leesa Formula, Lobata 500

PENGGUNAAN :

-Dicadangkan untuk semua wanita; bermula dari umur 16 tahun ke atas semasa struktur badan terbentuk untuk mendapat bentuk badan dan payudara menawan.

-Perlu diambil oleh semua wanita bermula selepas melahirkan anak pertama kerana apabila usia makin meningkat, badan akan mula mengalami kekurangan estrogen dan masalah penuaan seperti payudara mengecut dan kulit berkedut bermula.

-Terbaik untuk wanita 45 tahun ke atas, untuk menyediakan diri bagi menempuh proses menopaus. Sekiranya badan mempunyai cukup estrogen (kerana mengambil produk yang mengandungi hormon tumbuhan phytoestrogen seperti Lobata) maka simptom menopaus seperti panas badan, imsomnia, perubahan mood dan lain-lain akan berjaya dikurangkan. Bukan itu sahaja, proses menopaus juga boleh dilambatkan sedikit.

-**Boleh diambil ketika di dalam haid. **

-**Mereka yang mengandung dan menyusukan anak tidak dibenarkan mengambil Lobata 500.

-Lobata 500 tidak perlu diambil secara berterusan.

-Untuk `maintenance` (setelah mendapat kesan yang dihajati), kurangkan pengambilan dos atau jarakkan masa pengambilan.

Contoh: 1 kapsul setiap 3 hari atau 2 kapsul seminggu sekali. Pengguna juga boleh menyambung dengan mengambil Gegan Root Plus yang mengandungi kadar ekstrak Lobata yang lebih rendah iaitu 40mg sahaja sebanyak 1 kapsul sehari.

PENGAMBILAN :

-2 kapsul setiap hari selepas makan, samada pagi, petang atau malam.

-Setelah mendapat kesan yang dihajati, kurangkan pengambilan dos atau jarakkan masa pengambilan.

Contoh :

-1 kapsul setiap 3 hari atau 2 kapsul seminggu sekali. Pengguna juga boleh menyambung dengan mengambil Gegan Root Plus yang mengandungi kadar ekstrak Lobata yang lebih rendah iaitu 40mg sahaja sebanyak 1 kapsul sehari.

RAMUAN :

Akar Lobata/ Gegan (Radix PuerariaLobata)......300mg.........60%Akar Dong Quai (Redix Angelica Sinensis)..........200mg..........40%


MAL No: MAL 20031883T
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia .
Dikeluarkan oleh pengilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice) Tanpa sebarang campuran bahan kimia, pengawet atau pewarna.Tanpa sebarang kesan sampingan.SIMPLY ALL NATURAL

KANDUNGAN : 500mg x 30 kapsul

kembali
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*